пʼятницю, 25 березня 2016 р.

Мистецтво бути здоровим


    Усі ми знаємо, що немає в людини більшої цінності, ніж здоров’я. З давніх-давен відоме гасло: “Твоє здоров’я – в твоїх руках”. Але для того, щоб навчитися берегти здоров’я, треба знати про самих себе, про стан свого організму. Слово “здоров’я” супроводжує дитину з моменту її народження.
Головне завдання дорослих полягає в тому, щоб змінити на краще ставлення до власного здоров’я майбутніх громадян України, тим паче, що рівень захворюваності дітей нашої держави дедалі зростає. Щоб дитина могла піклуватися про своє здоров’я і здоров’я інших, слід виробити в неї свідоме ставлення до життя, усвідомлення пріоритету здоров’я. Дуже важливо сформувати валеологічний світогляд і мотивацію до здорового способу життя. 
  Саме про це і говорили з учнями 6-в класу Веселинівської ЗОШ на уроці здоров'я "Мистецтво бути здоровим". Представник районної організації Червоного Хреста Л.В.Єна у своєму виступі коротко зупинилася на основних загрозах здоров'ю і життю людей на сьогодні - це СНід, туберкульоз, наркоманія, алкоголізм. Бібліотекар Л.В.Цетнарська запропонувала дітям обговорити вислів "В здоровому тілі - здоровий дух".
Потім діти переглянули відео "Здоровий спосіб життя", що висвітлював 14 фактів, що стимулюють людину берегти своє здоров'я.
 Насамкінець біблотекар провела огляд літератури  на тему "Дітям про здоров'я".

Немає коментарів:

Дописати коментар