середу, 16 вересня 2015 р.

«Форум видавців – дітям».Спогади та враження.

 

Своїми враженнями, спогадами та фото з нами поділилась учасниця Дитячого форуму в рамках ХХІІ Форуму видавців у Львові Іванна Багрійчук, читач Порічанської бібліотеки-філії Веселинівської ЦБС.


     "Коли я пригадую свою поїздку до Львова на фестиваль дитячого читання «Книгоманія», то кажу собі: «Хочу ще!!!». Так, ще хочу потрапити в це чудове місто, щоб милуватися його архітектурою, доброзичливими людьми та незабутньою атмосферою свята. Знову здивуватись красою Каплиці Боїмів, потрапити в музей шоколаду, де ми смакували найкращий шоколад.А як цікаво було спостерігати за роботою всіх працівників Львівського телебачення!!! В бібліотеці ім..І.Франка нас розважали казкові персонажі, деякі з них навіть здавались дуже страшними, але потім ми подружились і чудово провели час в їх компанії..Участь в інтелектуальних іграх, різноманітних конкурсах, квестах були цікавими і давали можливість перевірити свої знання.А зустрічі з цікавими людьми! Та найбільше мені сподобалась зустріч з заступником головного редактора ВСЛ Міхайліциною Катериною. Вона така чудова і позитивна, що і самій захотілось бути схожою на неї.

І все це щастя випало мені тому, що я люблю читати книжки. А ще, мабуть, і тому, що я про це мріяла."/Іванна Багрійчук. Вересень.2015 рік./





 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар