четвер, 20 жовтня 2016 р.

Про здоров'я треба знати, про здоров'я треба дбати

Сьогодні бібліотекар Веселиніської РДБ Любов Василівна Цетнарська завітала до учнів 5-б класу Веселинівської ЗОШ і провела з ними урок здоров'я.У своєму вступному слові вона наголосила на важливості берегти здоров'я з самого дитинства, дотримуватись режиму дня, правильно харчуватись, не мати шкідливих звичок тощо, а також ознайомила з новою літературою з даного питання.Учні приймали активну участь в заході. Вони розіграли сценку "Королівство здоров'я", де головними героями були Королева здоров'я, Лікар, Вітаміни та Зарядка.Гарно із своїми ролями впорались Даша Голік, Богдан Гончарик,Настя Заброда,Валя Котюбіна, Іванка Шегера. Далі діти розгадували ребуси та заповнили анкету "Що для мне означає "Здоровий спосіб життя".
 

 

1 коментар: