четвер, 3 вересня 2015 р.

Книжка - дівчаткам

Відомий український модельєр написала книгу для стильних панянок

У «Видавництві Старого Лева» вийшла перша дитяча книжка Оксани Караванської «Стильна книжка для панянки». Відома у світі українська дизайнерка вирішила поділитися власним досвідом порад від стильної мами для такої само стильної дочки. У книзі цікаво та легко розповідається про те, як потрібно вбиратися на ті чи інші події, як підбирати аксесуари та створювати власний образ.
«Коли я була маленькою, мені не було кому розказати про те, що через одяг можна проявити себе, − каже Оксана Караванська. − Тому я сама почала малювати дівчат та вигадувати для них різний одяг: у такий спосіб перевіряла, пасує їм чи ні. Й так полюбила цю творчість, що стала дизайнером! За час своєї кар’єри я безліч разів бачила, які дива робить правильно підібраний одяг. А вчитися цьому треба змалку. Відтак моя книжка стане для панянок порадником − розкриє секрети моди та стилю, навчить не загубитися в тенденціях і дизайнерських пропозиціях».
Презентація та спілкування авторки зі стильними панянками відбудеться під час «Форуму видавців у Львові» 11 вересня.

Немає коментарів:

Дописати коментар